Pasikeitimų informacinių technologijų valstybiniame brandos egzamine analizė
Informacijos ir komunikacijos technologijos
Bronius Skūpas
Publikuota 2011-01-01
https://doi.org/10.15388/Im.2011.0.3131
115-123.pdf

Kaip cituoti

Skūpas, B. (2011). Pasikeitimų informacinių technologijų valstybiniame brandos egzamine analizė. Information & Media, 57, 115-123. https://doi.org/10.15388/Im.2011.0.3131

Santrauka

2011 metais informacinių technologijų valstybinio brandos egzamino vykdymo tvarka buvo esmingai pakeista – įvesta galimybė praktinę užduotį atlikti ne tik Paskalio, bet ir C++ programavimo kalba. Šis pakeitimas ne tik suteikia naujų galimybių mokiniams, bet ir sukelia tam tikrų vertinimo proceso problemų. Straipsnyje analizuojami būsimi vertinimo proceso pokyčiai, projektuojami reikiami pusiau automatinės vertinimo sistemos adaptavimo naujai situacijai poreikiai, prognozuojamos galimos vertinimo problemos ir teikiami objektyvesnio vertinimo pasiūlymai. Pirmasis egzaminas pagal naujas vykdymo ir vertinimo instrukcijas įvyko 2011 m. birželio 3 d. Analizuojama, kokią įtaką prognozuotos problemos turėjo egzamino vertinimui.
Pagrindiniai žodžiai: informacinės technologijos, valstybinis brandos egzaminas, pusiau automatinis vertinimas.

Analysis of Changes in the National Maturity IT Exam
Bronius Skūpas

Summary
The national maturity IT exam was changed in 2011 by adding the possibility to use C and C++ programming languages in practical assignments. Before 2011, it was possible to use only the Pascal programming language. This change leads to wide possibilities for students and involves great changes in the evaluation process as well. The semi-automatic evaluation system must be changed accordingly, and more attention to the selection of tasks, tests and even evaluators must be given. The author analyses the necessary changes in the evaluation process and system. He predicts the possible problems, analyses them and provides their possible solutions. The first exam of this style took place on 3 June 2011. Its results are compared with the prognosis.

115-123.pdf

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.