Kodėl mokome tokios matematikos, kokios mokome?
Straipsniai
Rimas Norvaiša
Vilniaus universitetas
https://orcid.org/0000-0001-7565-156X
Publikuota 2019-11-13
https://doi.org/10.15388/LMR.A.2019.14957
PDF

Reikšminiai žodžiai

mokymosi paradigma
mokymo paradigma
švietimo reforma
mokyklinė matematika
matematikos mokymo politinė ekonomika

Kaip cituoti

NorvaišaR. (2019) „Kodėl mokome tokios matematikos, kokios mokome?“, Lietuvos matematikos rinkinys, 60(A), p. 21-26. doi: 10.15388/LMR.A.2019.14957.

Santrauka

Švietimo sistemos kaitos dėka mokyklinė matematika Lietuvoje įgijo senųjų laikų komercinės-admi-nistracinės matematikos bruožus. Be kitų svarbių pasekmių, toks mokyklinės matematikos pobūdis reiškia, kad mūsų mokinių tinkamas matematinio samprotavimo ugdymas yra ribotas.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.