Matematikos mokymo ir švietimo politikos aspektai Lietuvoje
Straipsniai
Rimas Norvaiša
Vilniaus universitetas
https://orcid.org/0000-0001-7565-156X
Publikuota 2022-12-10
https://doi.org/10.15388/LMR.2022.29759
pdf

Reikšminiai žodžiai

matematikos mokymo politika
kokybiškas matematikos mokymas visiems
matematikos programa
pasiekimų vertinimo sistema
mokytojų kvalifikacija
matematikos mokymo tyrimai

Kaip cituoti

Norvaiša, R. (2022) “Matematikos mokymo ir švietimo politikos aspektai Lietuvoje”, Lietuvos matematikos rinkinys, 63(B), pp. 62–70. doi:10.15388/LMR.2022.29759.

Santrauka

Kokybiškas matematikos mokymas visiems reiškia aukštus pasiekimų lūkesčius ir atitinkamą pagalbą kiekvienam mokiniui. Šiai nuostatai įgyvendinti reikalinga įžvalgi matematikos mokymo politika atnaujinant tiek mokyklinės matematikos programą, tiek pasiekimų vertinimo sistemą, tiek ir matematikos mokytojų rengimo bei kvalifikacijos kėlimo programą. Šios politikos pagrindu turėtų būti tarptautinio lygio matematikos mokymo  tyrimai. Kiek realu tai įgyvendinti Lietuvoje? Nuo to, kaip rimtai vertinsime matematikos mokymą, priklauso visuomenės pasirengimas esamiems ir būsimiems iššūkiams.

pdf

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.