Matematinės informacijos įsisavinimo efektyvumo klausimu
Straipsniai
A. Ostapenko
Kubanės valstybinis universitetas
Olga Januškevičienė
Vilniaus pedagoginis universitetas
Publikuota 2011-12-15
https://doi.org/10.15388/LMR.2011.me14
PDF

Reikšminiai žodžiai

informacijos įsisavinimas
matematikos mokymas
žinių sistemiškumas

Kaip cituoti

Ostapenko A. ir Januškevičienė O. (2011) „Matematinės informacijos įsisavinimo efektyvumo klausimu“, Lietuvos matematikos rinkinys, 52(proc. LMS), p. 128–133. doi: 10.15388/LMR.2011.me14.

Santrauka

Efektyvus bendravimas su mokiniais, įsisavinant gaunamą pamokos metu informaciją yra matematikos mokymo pagrindas. Straipsnyje pateikiami šio ugdymo konkretūs metodai. Pagrindinis šių metodų akcentas - matematikos mokytojo asmenybės indėlio išryškinimas ugdymo procese.

 



PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.