Apie žodinių uždavinių klasifikaciją pirmos klasės vadovėliuose
Straipsniai
Ieva Kilienė
Vilniaus universitetas
https://orcid.org/0000-0002-0593-1563
Publikuota 2021-03-01
https://doi.org/10.15388/LMR.2020.22470
PDF

Reikšminiai žodžiai

žodiniai uždaviniai
P problemos
S problemos
vadovėliai
matematinis samprotavimas

Kaip cituoti

Kilienė I. (2021) „Apie žodinių uždavinių klasifikaciją pirmos klasės vadovėliuose“, Lietuvos matematikos rinkinys, 61(A), p. 18-24. doi: 10.15388/LMR.2020.22470.

Santrauka

Žodiniai uždaviniai klasifikuojami į S problemas ir P problemas pagal Verschaffel [9], klasifikacija patikslinama ir išplečiama. Apžvelgiami žodiniai uždaviniai pirmos klasės vadovėliuose Lietuvoje ir suskirstomi į tipus. Pateikiamos rekomendacijos naudoti įvairesnių tipų žodinius uždavinius, tai leistų formuotis platesniam sąvokų suvokimui, ugdytų matematinį samprotavimą, skatintų nagrinėti uždavinio problemą.

 
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.