Apie žodinių uždavinių klasifikaciją pirmos klasės vadovėliuose
Straipsniai
Ieva Kilienė
Vilniaus universitetas
https://orcid.org/0000-0002-0593-1563
Publikuota 2021-03-01
https://doi.org/10.15388/LMR.2020.22470
PDF

Reikšminiai žodžiai

žodiniai uždaviniai
P problemos
S problemos
vadovėliai
matematinis samprotavimas

Kaip cituoti

Kilienė, I. (2021) “Apie žodinių uždavinių klasifikaciją pirmos klasės vadovėliuose”, Lietuvos matematikos rinkinys, 61(A), pp. 18–24. doi:10.15388/LMR.2020.22470.

Santrauka

Žodiniai uždaviniai klasifikuojami į S problemas ir P problemas pagal Verschaffel [9], klasifikacija patikslinama ir išplečiama. Apžvelgiami žodiniai uždaviniai pirmos klasės vadovėliuose Lietuvoje ir suskirstomi į tipus. Pateikiamos rekomendacijos naudoti įvairesnių tipų žodinius uždavinius, tai leistų formuotis platesniam sąvokų suvokimui, ugdytų matematinį samprotavimą, skatintų nagrinėti uždavinio problemą.

 
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.