,,Kur koks skaičius tinka`` uždaviniai: Lietuvos ir Čekijos atvejų palyginimas
Straipsniai
Ieva Kilienė
Vilniaus universitetas
Publikuota 2023-11-20
https://doi.org/10.15388/LMR.2023.33594
PDF

Reikšminiai žodžiai

tekstiniai uždaviniai
nestandartiniai tekstiniai uždaviniai
matematinis samprotavimas

Kaip cituoti

Kilienė, I. (2023) “, Kur koks skaičius tinka`` uždaviniai: Lietuvos ir Čekijos atvejų palyginimas”, Lietuvos matematikos rinkinys, 64(B), pp. 41–47. doi:10.15388/LMR.2023.33594.

Santrauka

Tekstiniai uždaviniai yra daug iššūkių kelenti tema moksleiviams. Vienas iš jų – neįsiskaitymas į uždavinio sąlygą ir mechaninis uždavinio sprendimas. Šią problemą galima spręsti įtraukiant į mokymo procesą nestandartinius tekstinius uždavinius.
Straipsnyje apžvelgiamas nestandartinių uždavinių ,,Kur koks skaičius tinka`` (angl.: What Numbers Make Sense, WNMS) tipas ir aptariamos jo panaudojimo galimybės. Taip pat pristatomi tyrimo atlikto su Lietuvos ir Čekijos moksleiviais rezultatai.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.