Intelektinės virtualios mokymo(si) aplinkos: programinio agento būsenos atpažinimo problema
Straipsniai
Dalia Baziukaitė
Klaipėdos universitetas
Publikuota 2005-12-18
https://doi.org/10.15388/LMR.2005.29210
pdf

Kaip cituoti

Baziukaitė, D. (2005) “Intelektinės virtualios mokymo(si) aplinkos: programinio agento būsenos atpažinimo problema”, Lietuvos matematikos rinkinys, 45(spec.), pp. 459–464. doi:10.15388/LMR.2005.29210.

Santrauka

Sprendimo priėmimo procesas, kuris atliekamas besimokančiojo atžvilgiu Virtualioje Mokymo(si) Aplinkoje (VMA), reikalauja kelių pakankamai sudėtingų uždavinių sprendimo. Mus labiausiai domina du. Pirmasis – siekama apmokyti programinį agentą atpažinti būseną, kurioje jis yra duotoju momentu. Antrasis – trokštama, kad agentas priimdamas sprendimus vadovautųsi optimalia strategija, kuri priimtina žinant, kad agentas yra tam tikroje būsenoje. Antroji problema jau kartą buvo aptarta [2]. Pasiūlytas agento būsenos atpažinimo uždavinio sprendimas remiasi klasifikavimo rezultatu konkretaus besimokančiojo atžvilgiu. Klasifikavimas atliekamas duomenyse rastų grupių atžvilgiu taikant klasifikavimo taisykles, kurios priskiria duotąjį besimokantįjį į kurį nors vieną galimą klasterį. Straipsnyje aptartas konceptualaus klasterizavimo metodas, kuris pateikia tinkamas priemones iškeltai problemai spręsti.

pdf
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.