Temų perdengimo metodika kuriant bazinį matematikos kursą
Straipsniai
Bronislovas Burgis
Kauno technologijos universitetas
Publikuota 2023-09-21
https://doi.org/10.15388/LMR.2006.30591
PDF

Kaip cituoti

Burgis, B. (2023) “Temų perdengimo metodika kuriant bazinį matematikos kursą”, Lietuvos matematikos rinkinys, 46(spec.), pp. 127–130. doi:10.15388/LMR.2006.30591.

Santrauka

Darbe nagrinėjama metodika, kuri buvo pritaikyta autoriaus išleistoje knygoje „Matematikos mokymosi knyga. Moksleiviams ir studentams“ [1]. Tikslas – parodyti, kaip pertvarkyti bazinį vidurinės ir aukštosios mokyklos matematikos kursą, kad tos pačios temos būtų pateiktos kitaip, integruojant susijusius dalykus. Beveik visos matematikos temos daugiau ar mažiau „dengia“ viena kitą. Temų perdengimas reiškia, kad dengimo procedūrą atlikus iš naujo, bazinis kursas taptų trumpesnis, aiškesnis, mokyti ir mokytis būtų patogiau.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai