Pradinių klasių mokinių įgalinimas reflektuoti mokymąsi: lietuvių kalbos vadovėlių teikiamos galimybės
Straipsniai
Rasa Kulevičienė
Klaipėdos universitetas
Publikuota 2022-12-30
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2022.49.9
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

pradinis ugdymas
įgalinimas reflektuoti mokymąsis
užduotys
lietuvių kalbos vadovėliai
galimybės

Kaip cituoti

Kulevičienė, R. (2022) “Pradinių klasių mokinių įgalinimas reflektuoti mokymąsi: lietuvių kalbos vadovėlių teikiamos galimybės”, Acta Paedagogica Vilnensia, 49, pp. 131–146. doi:10.15388/ActPaed.2022.49.9.

Santrauka

Straipsnyje aptariama, kokių galimybių teikia lietuvių kalbos vadovėliai „Taip“ ir „Pupa“ (išleisti ne vėliau nei 2016 m, kada buvo atnaujinta „Pradinio ugdymo bendroji programa“) pradinių klasių mokinių įgalinimui reflektuoti mokymąsi. Naudojant teminės analizės metodą aptartos dvi temos: 1. užduočių pateikimas ir jų turinys lietuvių kalbos vadovėliuose „Taip“; 2. užduočių pateikimas ir jų turinys lietuvių kalbos vadovėliuose „Pupa“.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>