Posthumanistinis žvilgsnis į šeštos klasės pirmosios užsienio kalbos ugdymo turinį
Straipsniai
Rūta Gajauskaitė
Vilniaus universitetas
Publikuota 2022-12-30
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2022.49.11
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

posthumanizmas
ugdymo turinys
tapsmas
teigimas
rizominis ugdymo turinys

Kaip cituoti

Gajauskaitė, R. (2022) “Posthumanistinis žvilgsnis į šeštos klasės pirmosios užsienio kalbos ugdymo turinį”, Acta Paedagogica Vilnensia, 49, pp. 159–173. doi:10.15388/ActPaed.2022.49.11.

Santrauka

Šiuo straipsniu autorė siekia pateikti posthumanistinį ugdymo turinio perskaitymo būdą. Remdamasi ontologinėmis ir epistemologinėmis posthumanizmo, kaip post filosofijos, prieigomis, ieško kelio, kuriuo sprendžiamos įtampos tarp susidomėjimu, įkvėpimu vedančio mokymosi ir standardizuotų mokymosi rezultatų siekimo. Rizominis ugdymo turinys, kuriame mokymąsi apibrėžia galvojimo praktika, tapsmas ir teigimas, gretinamas su dokumentų reglamentuotu šeštos klasės anglų kalbos (kaip pirmos užsienio kalbos) ugdymo turiniui.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>