Globalusis švietimas Ispanijos pradinio ugdymo švietimo politikoje: utopija ar realybė?
Straipsniai
Noelia Santamaría-Cárdaba
University of Valladolid, Spain
Suyapa Martínez-Scott
University of Valladolid, Spain
Publikuota 2023-08-22
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2023.50.4
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

globalusis pilietiškumo ugdymas
švietimo politika
pradinis ugdymas

Kaip cituoti

Santamaría-Cárdaba, N. and Martínez-Scott, S. (2023) “Globalusis švietimas Ispanijos pradinio ugdymo švietimo politikoje: utopija ar realybė?”, Acta Paedagogica Vilnensia, 50, pp. 52–69. doi:10.15388/ActPaed.2023.50.4.

Santrauka

Globalusis švietimas tampa vis aktualesnis tarptautiniu lygmeniu, nes kritiškų piliečių, veikiančių prieš nelygybę ir už tvarų vystymąsi, ugdymas neabejotinai yra tinkamiausias socialinių transformacijų kelias. Formuojant mokinių globaliąją kompetenciją, labai svarbus vaidmuo tenka formaliajam ugdymui, todėl tai turi būti įtraukiama į švietimo politiką. Šiame tyrime naudojama kokybinė prieiga, tyrime atlikta dokumentų apie globaliojo švietimo traktavimą dabartinėse Ispanijos pradinio ugdymo programose analizė. Tyrimo rezultatai atskleidė trūkumus sprendžiant keletą pagrindinių globaliojo švietimo ugdymo problemų.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>