SOCIALINIS TEISINGUMAS LIETUVOS MOKYKLOSE: GRINDŽIAMOSIOS TEORIJOS PAGRINDU
BENDROJO UGDYMO PROBLEMOS
Olga Iljina
Publikuota 2014-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2014.32.7393
PDF

Reikšminiai žodžiai

klasikinė grindžiamoji teorija
socialinis teisingumas
mokykla
suvokimas
rūpestis

Kaip cituoti

Iljina O. (2014) „SOCIALINIS TEISINGUMAS LIETUVOS MOKYKLOSE: GRINDŽIAMOSIOS TEORIJOS PAGRINDU“, Acta Paedagogica Vilnensia, 32, p. 133-146. doi: 10.15388/ActPaed.2014.32.7393.

Santrauka

Straipsnyje, remiantis klasikinės grindžiamosios teorijos metodu, nagrinėjama, kaip mokyklų administracijos atstovai, mokytojai, mokiniai, tėvai, kiti mokyklos darbuotojai suvokia ir patiria socialinį teisingumą Lietuvos mokyklose. Remiantis konkrečiais šio tyrimo duomenimis, aptariama autentiška tyrimo dalyvių patirtis, atskleidžiama pagrindinė socialinio teisingumo mokyklose problema (rūpestis) ir paaiškinama iškilusi savarankiška vidutinio lygmens slegiančio susidūrimo teorija.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.