Atmintis ir mokymas
Straipsniai
Dileta Jatautaitė
Publikuota 2000-12-18
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2000.07.9494
PDF

Reikšminiai žodžiai

Mokymas
atmintis
atminties procesai
užsienio kalbos mokymasis.

Kaip cituoti

Jatautaitė D. (2000) „Atmintis ir mokymas“, Acta Paedagogica Vilnensia, 70, p. 167-194. doi: 10.15388/ActPaed.2000.07.9494.

Santrauka

Straipsnio tikslas – apžvelgti įvairius atminties ypatumus, svarbius, mokant užsienio kalbų. Siekdama anglų kalbos metodikos pritaikymo geresnei atminčiai ugdyti, kėliau tikslą išnagrinėti atmintį, struktūrą, funkcijas, veiksnius, rūšis. Pateikta detali atminties psichologinių tyrimų analizė ir kalbinės informacijos vaidmuo atminties vyksmuose atskleidė galimybes ją panaudoti mokant įvairių programinių dalykų vidurinėje mokykloje, ypač tų, kuriems reikalinga atmintis, pavyzdžiui, užsienio kalbai. Antra vertus, atminties psichologijos žinios padeda tobulinti mokymo metodus, kuriais ji pati lavinama.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.