Apie mąstymą mokant
Straipsniai
Vytautas Sirtautas
Publikuota 2000-12-18
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2000.07.9495
PDF

Reikšminiai žodžiai

Didaktika
mokymas
kalbos mokymas
mastymas.

Kaip cituoti

Sirtautas V. (2000) „Apie mąstymą mokant“, Acta Paedagogica Vilnensia, 70, p. 195-200. doi: 10.15388/ActPaed.2000.07.9495.

Santrauka

Kalbos mokymo didaktikoje dažniausiai akcentuojama atmintis, kaip išmokimo pamatas. Dabar keliama problema, kaip lavinti mąstymą. Todėl mąstymo ugdymas – daugelio edukologų nagrinėjama tema. Jam kalbos ugdymo struktūroje pradedama suteikti reikšminga vieta. Trumpa apžvalga ir mūsų patirtis rengiant vadovėliams su mąstymu susijusias užduotis leidžia daryti tokias išvadas. Bloga yra tai, jog įprasta mąstymo ugdymą laikyti itin sudėtingu procesu, dėl to mokytojams jis neatrodo patrauklus. Reikia turėti paprastas kalbos mokymo užduotis bei metodus, lavinančius mąstymą, suprantamus mokytojui.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.