Skirtingo tipo mokyklų nežymiai sutrikusio intelekto mokinių akademiniai pasiekimai
Straipsniai
Violeta Gevorgianienė
Vladas Zaikauskas
Publikuota 2007-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2007.18.9666
PDF

Reikšminiai žodžiai

sutrikęs intelektas
integruotas ugdymas
inkliuzija
specialieji poreikiai
akademiniai pasiekimai

Kaip cituoti

Gevorgianienė V. ir Zaikauskas V. (2007) „Skirtingo tipo mokyklų nežymiai sutrikusio intelekto mokinių akademiniai pasiekimai“, Acta Paedagogica Vilnensia, 180, p. 158-169. doi: 10.15388/ActPaed.2007.18.9666.

Santrauka

Lietuvoje nesiliauja diskusijos apie sutrikusio intelekto vaikų ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje pranašumus ir trūkumus. Daugiausia tyrinėjamos ugdymo dalyvių nuostatos dėl sutrikusio intelekto vaikų integracijos ir sunkumų, su kuriais susiduriama organizuojant šių vaikų ugdymo procesą. Straipsnyje, remiantis pedagogų vertinimais, aptariami 14-15 metų nežymiai sutrikusio intelekto vaikų, besiugdančių bendrojo lavinimo ir specialiosiose mokyklose, akademiniai pasiekimai mokantis matematikos ir lietuvių kalbos. Lyginamoji analizė neatskleidė ryškių kurio nors tipo mokyklos ugdymo aplinkos pranašumų akademinių gebėjimų požiūriu.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai