Verslumas socialiniame darbe – profesijos bruožas ar iššūkis?
ŠVIETIMO POLITIKA IR MOKYTOJŲ RENGIMAS
Violeta Gevorgianienė
Silvia Fargion
Publikuota 2012-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2012.28.2935
PDF

Reikšminiai žodžiai

verslumas
kompetencija
socialinis darbas
galimybių identifikavimas
intensyvūs kursai

Kaip cituoti

Gevorgianienė V. ir Fargion S. (2012) „Verslumas socialiniame darbe – profesijos bruožas ar iššūkis?“, Acta Paedagogica Vilnensia, 280, p. 83-95. doi: 10.15388/ActPaed.2012.28.2935.

Santrauka

Docentė socialinių mokslų
(edukologija) daktarė
Vilniaus universiteto Socialinio darbo katedra
Universiteto g. 9/1, LT-01513 Vilnius
Tel. (85) 266 76 10
El. paštas: anamaria@charity.lt

Profesorė socialinių mokslų
(socialinis darbas) daktarė
Free university of Bozen-Bolzano (Italija)
Regensburger Allee 16 - viale Ratisbona, 16
39042 Brixen-Bressanone
El. paštas: silvianicoletta.fargion@unibz.it

Straipsnyje norima aptarti verslumo kompetencijos svarbą socialiniame darbe ir apibūdinti vieną iš galimų jos plėtotės būdų. Teigiama, kad atvirumas pokyčiams, palankių galimybių identifikavi­mas ir kiti verslumo kompetencijos elementai yra būdingi ir socialinio darbuotojo profesinei veiklai. Pateikiama tarptautinių intensyvių socialinio darbo kursų proceso ir rezultatų apžvalga. Aprašo­mame didaktiniame modelyje ryškėja trys aspektai: realios praktinės problemos sprendimas, ben­dradarbiavimas studentų grupėje ir vadovaujantis studentų vaidmuo mokymosi procese.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai