Sėkmingos socialinės pedagoginės veiklos veiksniai: empirinės išvados
Straipsniai
Birutė Švedaitė
Publikuota 2005-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2005.14.9762
PDF

Reikšminiai žodžiai

socialinės pagalbos organizacijos
socialinis mokymas
socialinė pedagoginė veikla
sėkmė

Kaip cituoti

Švedaitė B. (2005) „Sėkmingos socialinės pedagoginės veiklos veiksniai: empirinės išvados“, Acta Paedagogica Vilnensia, 14, p. 133-144. doi: 10.15388/ActPaed.2005.14.9762.

Santrauka

Straipsnyje analizuojama socialinės pedagoginės veiklos sėkmingumo problema. Pateikiami kokybinio ekspertų tyrimo pagalba rekonstruoti esminiai veiksniai, lemiantys socialinės pedagoginės veiklos sėkmę socialinės pagalbos organizacijose. Straipsnyje taip pat plačiau pristatoma ekspertų interviu tyrimo metodika, jos panaudojimo galimybės. Išsamiai aprašomi ekspertų tyrimo rekonstruoti veiksniai, lemiantys socialinės pedagoginės veiklos sėkmę socialinės pagalbos organizacijose.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.