Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Pranešimai
Redakcinė kolegija
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
T 53 (2024): Acta Paedagogica Vilnensia
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Pranešimai
Redakcinė kolegija
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
Prisijungti
en
Pradžia
/
Acta Paedagogica Vilnensia
/
Archyvas
/
Acta Paedagogica Vilnensia
T 53 (2024)
Acta Paedagogica Vilnensia
Publikuota 2025-01-08
Pradžios puslapiai
Irena Stonkuvienė
Redakcinė kolegija ir turinys
1-7
PDF
Straipsniai
Kristupas Sabolius
Kaip mokytis iš terpių?
8-18
PDF
HTML
Sandra Kairė
Terpės konceptas ir ugdymo kaip antropocentrinio gyvenimo teritorizacijos perkrovos galimybė
19-29
PDF
HTML
Edvardas Šumila
Antrinė gamta: Adorno ir šiuolaikinis ugdymas
30-41
PDF
HTML
Audrius Pocius
Ugdymas kaip performatyvi prieštara: subjektyvumo ribotumai (ir galimybės) Antropocene
42-56
PDF
HTML
Mateusz Kamionka
Lenkų moksleivių požiūris į pabėgėlius iš Ukrainos, ypač į jaunuosius ukrainiečius: Lenkijos Olkušo regiono pavyzdys
57-71
PDF
HTML
Rūta Bružienė
Neoliberalusis aukštojo mokslo diskursas Lietuvos universitetų jungimo kontekste
72-88
PDF
HTML
Laima Bulotaitė | Rūta Sargautytė | Irena Žukauskaitė | Dalia Bagdžiūnienė
Universiteto studentų ketinimo nutraukti studijas studijų aplinkos ir psichologiniai veiksniai
89-105
PDF
HTML
Rūta Girdzijauskienė | Liudmila Rupšienė | Milda Ratkevičienė
Būsimųjų sveikatos priežiūros darbuotojų ugdymo skatinimo link: Darbo su neįgaliaisiais supratimo tyrinėjimas pasitelkiant koliažo techniką
106-127
PDF
HTML
Janka Ferencová | Ivana Pirohová | Valentina Šuťáková | Monika Miňová
Mokytojų profesinės kompetencijos tobulinimas pasitelkiant veiklos tyrimus kaip profesinio tobulėjimo formą
128-143
PDF
HTML
Ieva Bilbokaitė-Skiauterienė | Renata Bilbokaitė
Globalūs iššūkiai kaip švietimo organizacijų vadovų globalias kompetencijas įgalinantys veiksniai
144-162
PDF
HTML
Dalia Survutaitė | Aušra Rutkienė | Genutė Gedvilienė
Kompetencijų apibrėžtis ir veiksmingumas kultūros vadybos sistemoje: Lietuvos kultūros centrų vadovų veiklos atvejis
163-178
PDF
HTML
Francisco José Martínez-Hita
Kritiškas žvilgsnis į dvikalbį fizinį ugdymą Ispanijoje
179-194
PDF
HTML
Mohammad Tashtoush | Aida Qasimi | Nawal Sheerawi | Mamoon AL-Shannaq
PISA vertinimo pagrindu parengtos ugdymo programos poveikis matematikos pasiekimams
195-212
PDF
HTML
Recenzijos
Margarita Teresevičienė
Atsiliepimas apie E. Selevičienės ir N. Burkšaitienės monografiją „Web-based learning technologies in the studies of English for specific purposes in higher education (Internetinio mokymosi technologijos dalykinės anglų kalbos studijose aukštajame moksle)
213-214
PDF
HTML
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Pamiršote slaptažodį?
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites