Euritmijos pratimų taikymas ugdant mokinių ritmo pajautą muzikos pamokose: veiklos tyrimas 7 klasėje
Socialiniai mokslai
Ieva Šauklė
VU ŠA planuojama stoti į doktoratūros studijų programą
Publikuota 2024-04-09
https://doi.org/10.15388/JMD.2022.2.2
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

euritmija
metodas
ritmo pajauta
ugdymas

Kaip cituoti

Šauklė, I. (2024) “Euritmijos pratimų taikymas ugdant mokinių ritmo pajautą muzikos pamokose: veiklos tyrimas 7 klasėje”, Jaunųjų mokslininkų darbai, 52(2), pp. 20–28. doi:10.15388/JMD.2022.2.2.

Santrauka

Straipsnyje apžvelgiama É. Jaques-Dalkroze muzikinio-ritminio ugdymo sistema, apibūdinamas euritmijos metodas ir pristatoma X progimnazijos 7 klasės muzikos pamokose atvejo analize įvertinta jo praktinė reikšmė ugdant mokinių ritmo pajautą. Kokybinio veiklos tyrimo rezultatai parodė, kad mokinių, turinčių gerą koordinaciją, reakciją, motoriką, gera ir ritmo pajauta. Silpnai jaučiančių rimtą tyrimo dalyvių ritmo pajauta po euritmijos pratybų pakito: pagerėjo dalyvių reakcija, vidinis laiko trukmės pojūtis, kūno judesiai ritmuojant tapo išraiškingesni, ritmavimo klaidų akivaizdžiai pradėjo mažėti. Be to, pastebėta, kad euritmijos pratimai turėjo poveikio ne tik mokinių ritmo pajautos kaitai, bet pagerėjo ir klasės mikroklimatas, mokiniai darėsi drąsesni, mėgavosi pratybomis.

PDF
HTML
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>