MEDIJŲ INTEGRAVIMAS LEIDYBOJE: LIETUVOS DIENRAŠČIŲ ATVEJIS
Straipsniai
ADA MISEVIČIŪTĖ
Publikuota 2011-01-01
https://doi.org/10.15388/kn.v57i0.1484
PDF

Reikšminiai žodžiai

integruojamos medijos
integruojamų medijų produktas
integruojamų medijų strategija
integruojamų medijų leidyba
medijų integravimas
konvergencija
dienraščiai
leidyba

Kaip cituoti

MISEVIČIŪTĖ A. (2011) „MEDIJŲ INTEGRAVIMAS LEIDYBOJE: LIETUVOS DIENRAŠČIŲ ATVEJIS“, Knygotyra, 570, p. 172-189. doi: 10.15388/kn.v57i0.1484.

Santrauka

Vilniaus universiteto Knygotyros ir dokumentotyros institutas
Universiteto g. 3, LT-01513 Vilnius, Lietuva
El. paštas: ada.miseviciute@gmail.com


Straipsnyje nagrinėjamamos integruojamos medijos ir kaip jos gali būti panaudotos laikraščių leidyboje. Straipsnio tikslas – pristatyti integruojamų medijų reiškinį ir įvertinti jo panaudojimo situaciją Lietuvos dienraščių leidyboje. Šiuo metu yra aktuali integruojamų medijų terminijos problema, straipsnyje pateikiamos sąvokos apibrėžtys ir lietuviško termino atitikmens siūlymas. Analizuojama, kaip keitėsi integruojamos medijos bėgant laikui, aptariamas medijų konvergencijos ryšys su integruojamomis medijomis ir integruojamų medijų produkto kūrimo specifika. Taip pat pateikiamos integruojamų medijų strategijos taikymo priežastys ir grėsmės. Atlikus medijų integravimo Lietuvos dienraščiuose tyrimą, ištirta medijų integravimo būklė atskiruose Lietuvos dienraščiuose.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.