MOKSLEIVIŲ MOKYMOSI INTERESAI IR JŲ ATMINTIES BEI MĄSTYMO YPATUMAI
Straipsniai
A. Dževečka
Publikuota 1983-12-23
https://doi.org/10.15388/Psichol.1983.4.9135
PDF

Reikšminiai žodžiai

mokymosi interesai
atmintis
mąstymas

Kaip cituoti

Dževečka A. (1983) „MOKSLEIVIŲ MOKYMOSI INTERESAI IR JŲ ATMINTIES BEI MĄSTYMO YPATUMAI“, Psichologija, 40, p. 15-28. doi: 10.15388/Psichol.1983.4.9135.

Santrauka

Straipsnyje siekiama parodyti individualius atminties ir mąstymo ypatumus dviejose vyresnių klasių mokinių grupėse. Pirmoji grupė apima mokinius, besidominčius tiksliaisiais mokslais (matematika, fizika, chemija). Antrąją grupę sudaro mokiniai, kurie domisi humanitarine ir meno sritimi (kalbomis, literatūra, muzika ir kitomis meno rūšimis). Remiantis mokinių domėjimosi mokomaisiais dalykais bei jų turinio santykiu, mokiniai iš kiekvienos grupės buvo paskirstyti į pogrupius. Straipsnyje analizuojami atminties ir mąstymo ypatumai šiuose pogrupiuose. Autorius daro išvadą, jog specifinių santykių tarp įvairių interesų sričių mokomuosiose dalykuose ir atminties bei mąstymo ypatumų nustatymas yra labai svarbus mokinių interesų ir atminties bei mąstymo apibūdinimui.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai