STUDENTO MOKYMOSI MOTYVACIJA IR INTELEKTAS
Straipsniai
A. Dževečka
Publikuota 2015-12-23
https://doi.org/10.15388/Psichol.1984.5.9126
PDF

Reikšminiai žodžiai

vaizdinė atmintis
erdvinė vaizduotė
erdvinis mąstymas
mokymosi motyvacija
intelektas

Kaip cituoti

Dževečka A. (2015) „STUDENTO MOKYMOSI MOTYVACIJA IR INTELEKTAS“, Psichologija, 50, p. 14-25. doi: 10.15388/Psichol.1984.5.9126.

Santrauka

Studijų sėkmė yra apspręsta funkcinių bei motyvacinių komponentų bei jų sąveikos. Šia tyrime buvo analizuoti fizinių ir techninių specialybių studentų vaizdinės atminties, erdvinės vaizduotės ir mąstymo ypatumai. Vienas pagrindinių motyvų, kodėl studijuojami fiziniai ir techniniai dalykai yra susidomėjimas jais. Straipsnio autorius teigia, kad erdvinė vaizduotė ir mąstymas yra sudedamoji studentų susidomėjimo fiziniais ir techniniais dalykais intelektinės bazės dalis.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai