Grįžtamosios informacijos įtaka studentų bei dėstytojų darbo įvertinimo objektyvumui
Straipsniai
G. Staniūnienė
Publikuota 1973-01-08
https://doi.org/10.15388/Psichol.1973.13.9286
PDF

Reikšminiai žodžiai

studentų ir dėstytojų darbo įvertinimas
grįžtamasis ryšys

Kaip cituoti

Staniūnienė , . G. . (1973). Grįžtamosios informacijos įtaka studentų bei dėstytojų darbo įvertinimo objektyvumui. Psichologija, 13, 103-108. https://doi.org/10.15388/Psichol.1973.13.9286

Santrauka

Objektyvus darbo įvertinimas yra itin svarbus kuriant mokymo procesą bei pačiam mokymui. Tai padeda vystyti tokias savybes kaip tinkamą požiūrį į darbą, discipliną, sąžiningumą, rūpestingumą, pasitikėjimą savo gebėjimais, troškimą žinioms ir taip toliau. Parodyta, jog užrašant grįžtamąją informaciją, įmanoma objektyviai įvertinti studentų grafinius darbus semestro eigoje, atsižvelgiant į aukščiau išvardintas savybes (tyrimas atliktas Kauno technologijos universiteto Elektronikos inžinerijos katedroje). Įvardinti kiekybiniai ir kokybiniai gebėjimai bei įgūdžiai. Taip pat parodoma kaip objektyviai įvertinti kiekvieno studento darbą, vertinant pažymiais. Grįžtamoji informacija daro įtaką ne tik objektyvumui vertinant studento darbą, tačiau ir vertinant dėstytojus. Studentų ir dėstytojų darbo trūkumai semestro metu matomi pristatytame pavyzdyje. Nurodytos šių trūkumų priežastys ir pašalinimo būdai.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.