Inovatyvi slaugos praktikos mokytojų rengimo programa – tarptautinio projekto rezultatas
Slauga. Mokslas ir praktika viršelis 2020 Nr. 2 (278)
Sklaida
Erika Juškauskienė
Lietuvos sveikatos mokslų universitetas, Slaugos fakultetas
Publikuota 2020-02-25
PDF

Kaip cituoti

Juškauskienė, E. (2020) “Inovatyvi slaugos praktikos mokytojų rengimo programa – tarptautinio projekto rezultatas”, Slauga. Mokslas ir praktika, (2 (278), pp. 15–16. Available at: https://www.zurnalai.vu.lt/slauga/article/view/22742 (Accessed: 28 March 2024).

Santrauka

Slaugos pradininkė Florence Nightingale (1820–1910) buvo įsitikinusi, kad slaugos profesijos pamatas yra slaugos praktikos mokytojo ir mokinio santykiai. Slaugos praktikos mokytojo veikla suvokiama kaip dviejų žmonių ryšys, kai vienas iš jų yra labiau patyręs, todėl gali vadovauti, patarti bei padėti mažiau įgūdžių turinčiam būsimajam slaugytojui [7, 3].

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.