Pradinių klasių mokytojų edukaciniai poreikiai inkliuzinio ugdymo kontekste Slovakijoje
Articles
Ivana Rochovská
Ružomberoko katalikiškasis universitetas, Slovakija
Veronika Kušnírová,
Ružomberoko katalikiškasis universitetas, Slovakija
Daniela Kolibová
Ružomberoko katalikiškasis universitetas, Slovakija
Eva Dolinská
Ružomberoko katalikiškasis universitetas, Slovakija
Mieczyslaw Dudek
Ružomberoko katalikiškasis universitetas, Slovakija
Publikuota 2020-12-30
https://doi.org/10.21277/se.v2i40.483
PDF

Reikšminiai žodžiai

švietimo poreikiai
inkliuzija
mokytojų kvalifikacijos kėlimas

Kaip cituoti

Rochovská, I. (2020) “Pradinių klasių mokytojų edukaciniai poreikiai inkliuzinio ugdymo kontekste Slovakijoje”, Special Education, 2(40), pp. 163–200. doi:10.21277/se.v2i40.483.

Santrauka

Straipsnyje pateikiami tyrimo, tiriančio pedagogų švietimo poreikius ir jų susidomėjimą kursų bei švietimo programų temomis, rezultatai, atsižvelgiant į dabartinius poreikius, kylančius dėl pokyčių Slovakijos švietimo sistemoje dėl laipsniško inkliuzijos skatinimo. Pagrindinis tyrimo metodas buvo klausimynas, kurio tikslas buvo nustatyti pradinių klasių mokytojų profesinio tobulėjimo ir mokymų poreikius bei jų poreikius siekiant sėkmingai įdiegti inkliuzinį mokinių iš socialiai remtinų grupių ugdymą. Šis tyrimas parodo, ar egzistuoja statistiškai reikšmingi skirtumai, susiję su savirefleksiniu poreikio tobulintis inkliuzinio ugdymo įgyvendinimo srityje suvokimu ir respondentų charakteristikomis (amžius, pedagoginės patirties trukmė, noras asmeniškai tobulintis ir mokytis).

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.