Pastaraisiais metais dėl sparčios skaitmeninių technologijų plėtros ir jos keliamų iššūkių išaugo poreikis atlikti vis daugiau jaunimo patirties medijų aplinkoje tyrimų. Besikeičianti medijų aplinka ir joje iškylantys nauji turinio kūrėjai meta iššūkį profesionaliai žurnalistikai bei trina ribas tarp profesionalaus ir neprofesionalaus turinio. Tokioje informacinėje aplinkoje augantys jaunuoliai išsiugdo su naujienomis susijusias praktikas ir požiūrius, kurie smarkiai skiriasi nuo ankstesnių kartų praktikų ir požiūrių, lemiančių, kaip jaunimas gauna, vartoja ir dalijasi informacija. Todėl šio straipsnio tikslas – atskleisti, kokią prasmę jaunuoliai suteikia žurnalistikai socialinių medijų aplinkoje. Straipsnyje pristatomas tyrimas, kurio metu atlikta 13 fokus grupių interviu su 63 aukštesniųjų klasių moksleiviais iš skirtingų Lietuvos mokyklų. Reflektyvi teminė duomenų analizė atskleidė, kad nepasitikėjimas žurnalistika (ar netgi jos smerkimas) kyla iš emocijomis paremto žurnalistikos ir jaunuolių santykio, nulemto žinių trūkumo. Tai rodo poreikį kurti ir įgyvendinti žurnalistikos priemones, strategijas ir praktikas, kuriomis, atsižvelgiant į didėjančią socialinių medijų įtaką ir besikeičiančią jaunuolių elgseną, būtų galima pasiekti jaunąją auditoriją socialinių medijų platformose.
Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.