Straipsnyje supažindinama su tyrimu siekiant išsiaiškinti internete pateikiamos informacijos apie Lietuvos aukštųjų mokyklų studijų programas, teikiamas studijuoti naudojant informacijos ir ryšių technologijas (e. mokymosi būdu). Atliekant šį tyrimą buvo analizuojama informacija apie galimybes studijuoti e. mokymosi būdu 2014 m., kuri pateikiama atviros informavimo, konsultavimo ir orientavimo informacinės sistemos (AIKOS), Lietuvos aukštųjų mokyklų asociacijos bendrajam priėmimui organizuoti (LAMA BPO) tinklalapiuose bei Lietuvos aukštųjų mokyklų, stojantiesiems 2014 m. pasiūliusių e. mokymosi būdu studijuoti studijų programas, tinklalapiuose. Atliktas tyrimas atkreipė dėmesį į nepakankamą, nesistemingą, nesuderintą informavimą apie Lietuvos aukštosiose mokyklose siūlomas studijų programas, kurias galima studijuoti e. mokymosi būdu valstybės lygiu. Aukštųjų mokyklų tinklalapių analizė atskleidė skirtingas informacijos teikimo stojantiesiems prieigas (nuo visiško informacijos neteikimo iki išsamaus informacijos teikimo). Tyrimo rezultatai parodė ir e. studijų (arba nuotolinio studijų būdo, realizuojamo naudojant informacijos ir ryšių technologijas) apibrėžties valstybės lygiu būtinybę.