Virtualaus kurso terminologijos lingvistinė analizė
Straipsniai
Danutė Kaklauskienė
Šiaulių universitetas
Liudvikas Kaklauskas
Šiaulių universitetas
Publikuota 2004-12-17
https://doi.org/10.15388/LMR.2004.31670
pdf

Reikšminiai žodžiai

tekstynas
virtualus kursas
terminas

Kaip cituoti

Kaklauskienė, D. and Kaklauskas, L. (2004) “Virtualaus kurso terminologijos lingvistinė analizė”, Lietuvos matematikos rinkinys, 44(spec.), pp. 293–297. doi:10.15388/LMR.2004.31670.

Santrauka

Straipsnyje analizuojamas kompiuterių architektūros virtualus kursas. Parengtas šio kurso kom­piuterinis tekstynas. Dažninės analizės rezultatai pagal B. Davey ir M. Bauman metodikas rodo, kad anali­zuojamas tekstas yra vidutinio sudėtingumo. Naujų terminų naudojimo analizė rodo, kad tekste nėra daug nežinomų terminų (tik 3,455% viso tekstyno). Remiantis J. Mik ir N.I. Gez tyrimais galima teigti, kad virtualus kursas nėra sudėtingas, nes studentui per akademinę valandą reikės įsisavinti 2,5 naujo termino. Atlikus tyrimus pagal W.S. Gray ir B.E. Leary siūlomas metodikas išaiškėjo, kad kurse vartojama daug ilgų žodžių ir sakinių, dėl ko apsunkinamas medžiagos įsisavinimas. Apibendrinus tyrimus galima teigti, kad virtualus kursas yra vidutinio sudėtingumo.

pdf
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.