Renkamės tiksliuosius mokslus?
Straipsniai
Vilma Gesevičienė
Lietuvos edukologijos universitetas image/svg+xml
Edmundas Mazėtis
Vilniaus universitetas image/svg+xml
Publikuota 2014-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.B.2014.06
PDF

Reikšminiai žodžiai

tikslių ir gamtos mokslų dalykai
mokinio individualaus ugdymo planas
mokomųjų dalykų pasirinkimo motyvacija
pasirinkimo refleksija

Kaip cituoti

Gesevičienė, V. ir Mazėtis, E. (2014) „Renkamės tiksliuosius mokslus?“, Lietuvos matematikos rinkinys, 55(B), p. 28–33. doi:10.15388/LMR.B.2014.06.

Santrauka

Straipsnyje apžvelgiami Lietuvos vidurinių mokyklų ir gimnazijų vyresniųjų klasių mokinių tiksliųjų mokslų dalykų pasirinkimo prioritetai ir motyvai bei atitiktis tolesniems mokinių profesinės veiklos ir studijų planams.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

<< < 2 3 4