Pradinių klasių mokytojų patirties naudoti kompiuterį matematikos mokymui tyrimas
Straipsniai
Vilma Gesevičienė
Vilniaus pedagoginis universitetas
Publikuota 2009-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.2009.14
PDF

Reikšminiai žodžiai

pradinis ugdymas
mokytoju IKT patirtis
matematinių gebėjimų ugdymas
Spirmeno koreliacijos koeficientas
dispersinė analizė
vienos imties t kriterijus

Kaip cituoti

Gesevičienė, V. (2009) “Pradinių klasių mokytojų patirties naudoti kompiuterį matematikos mokymui tyrimas”, Lietuvos matematikos rinkinys, 50(proc. LMS), pp. 78–83. doi:10.15388/LMR.2009.14.

Santrauka

Straipsnyje aptariami kai kurie pradinių klasių mokytojų informacinių  ir komunikacinių technologijų (IKT) naudojimo patirties bei  informacinių technologijų (IT) taikymo moksleivių matematinių gebėjimų ugdymo praktikoje klausimai. 

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.