Pradinių klasių mokytojų patirties naudoti kompiuterį matematikos mokymui tyrimas
Straipsniai
Vilma Gesevičienė
Vilniaus pedagoginis universitetas
Publikuota 2009-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.2009.14
PDF

Reikšminiai žodžiai

pradinis ugdymas
mokytoju IKT patirtis
matematinių gebėjimų ugdymas
Spirmeno koreliacijos koeficientas
dispersinė analizė
vienos imties t kriterijus

Kaip cituoti

Gesevičienė V. (2009) „Pradinių klasių mokytojų patirties naudoti kompiuterį matematikos mokymui tyrimas“, Lietuvos matematikos rinkinys, 50(proc. LMS), p. 78–83. doi: 10.15388/LMR.2009.14.

Santrauka

Straipsnyje aptariami kai kurie pradinių klasių mokytojų informacinių  ir komunikacinių technologijų (IKT) naudojimo patirties bei  informacinių technologijų (IT) taikymo moksleivių matematinių gebėjimų ugdymo praktikoje klausimai. 

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.