Ar Lietuvos mokytojams vis dar reikia tobulinti kvalifikaciją?
ŠVIETIMO POLITIKA IR PRAKTIKA
Albinas Kalvaitis
Publikuota 2016-12-27
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2016.37.10464
PDF

Reikšminiai žodžiai

bendrojo ugdymo mokykla
mokytojas
kvalifikacijos tobulinimas
švietimo kokybė

Kaip cituoti

Kalvaitis A. (2016) „Ar Lietuvos mokytojams vis dar reikia tobulinti kvalifikaciją?“, Acta Paedagogica Vilnensia, 370, p. 35-44. doi: 10.15388/ActPaed.2016.37.10464.

Santrauka

Straipsnyje aptariami organizaciniai mokytojų kvalifikacijos tobulinimo aspektai. Analizė remiama 2014 m. atlikto tyrimo rezultatais. Apklausta 683 respondentai, dirbę 218 šalies bendrojo ugdymo mokyklų. Daroma išvada, kad daugumai Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų mokytojų per kvalifikacijos tobulinimo renginius mažiau svarbus pats kompetencijų tobulinimas, o labiau – kitos aplinkybės, pavyzdžiui, galimybė pateikti dokumentus apie dalyvavimą kvalifikacijos tobulinimo renginiuose, siekiant aukštesnės kvalifikacinės kategorijos.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.