Veiklos tyrimo dalyvaujant metodo taikymas mokant bendruomenės praktikos post-veritas epochoje
Straipsniai
M. Candace Christensen
University of Texas San Antonio
Inci Yilmazli Trout
University of the Incarnate Word in San Antonio
Beatrix Perez
San Antonio College
Publikuota 2019-01-22
https://doi.org/10.15388/ActPaed.41.12372
PDF

Reikšminiai žodžiai

fotobalsas
veiklos tyrimas dalyvaujant
bendruomenės praktika
socialinio darbo mokslas

Kaip cituoti

Christensen, M.C., Trout, I.Y. and Perez, B. (2019) “Veiklos tyrimo dalyvaujant metodo taikymas mokant bendruomenės praktikos post-veritas epochoje”, Acta Paedagogica Vilnensia, 41, pp. 27–45. doi:10.15388/ActPaed.41.12372.

Santrauka

[straipsnis ir santrauka anglų kalba, santrauka lietuvių kalba]

Straipsnyje analizuojamos socialinio darbo magistrantūros programos studentų mokymosi patirtys Bendruomenės praktikų pažengusiems kurso metu. Pagrindinis kurso metu taikytas mokymo metodas – veiklos tyrimo dalyvaujant (angl. participatory action research) atmaina fotobalsas. Studentai atliko numatytas fotobalso užduotis apie seksualinį smurtą studentų miesteliuose, kurių dalyviai buvo kiti studentai. Kaip kurso užduotis studentai rašė refleksijas, atsakymus į skaitytus tekstus ir pastabas apie atrinktųjų grupių interviu, visi šie artefaktai sudarė šio projekto duomenis. Duomenys analizuoti taikant grindžiamosios teorijos metodus ir post-veritas politikos (angl. post-truth politics) prieigą. Iš viso buvo išskirtos trys kategorijos: a) kultūrinės kompetencijos palaikymas, b) savimonės skatinimas ir c) tiesos daugialypiškumo suvokimas.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>