Post-tyrimas ugdymo moksluose: ontologinės ir epistemologinės įžvalgos
Straipsniai
Justina Garbauskaitė-Jakimovska
Vilniaus universitetas
Publikuota 2019-01-22
https://doi.org/10.15388/ActPaed.41.12373
PDF

Reikšminiai žodžiai

post- kokybinis tyrimas
poststruktūralizmas
posthumanizmas
tyrimų metodologija

Kaip cituoti

Garbauskaitė-Jakimovska J. (2019) „Post-tyrimas ugdymo moksluose: ontologinės ir epistemologinės įžvalgos“, Acta Paedagogica Vilnensia, 410, p. 46-57. doi: 10.15388/ActPaed.41.12373.

Santrauka

[straipsnis ir santrauka lietuvių kalba; santrauka anglų kalba]

Šiuo straipsniu siekiama plėsti mokslinį diskursą post tyrimų metodologijos tema. Straipsnyje apžvelgiamos pagrindinės postmodernizmo, poststruktūralizmo ir posthumanizmo idėjos ir jų perkėlimas į mokslinius tyrimus ugdymo srityje, kintantis požiūris į duomenis, filosofijos svarbą, tyrimų atlikimo procedūras ir duomenų pristatymą. Pagrindinės idėjos iliustruojamos užsienio mokslininkų atliktų tyrimų pavyzdžiais.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.