Ritmo supratimo ugdymas atliekant origamio aplikacijos užduotis antroje klasėje
Straipsniai
Vaiva Grabauskienė
Vilnius University
Rasa Lapėnienė
Vilniaus „Genio“ progimnazija
Publikuota 2019-07-12
https://doi.org/10.15388/ActPaed.42.8
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

pasikartojimas
dėsningumas
kompozicija
integruotas ugdymas
aktyvus mokymasis
pradinės klasės

Kaip cituoti

GrabauskienėV. ir LapėnienėR. (2019) „Ritmo supratimo ugdymas atliekant origamio aplikacijos užduotis antroje klasėje“, Acta Paedagogica Vilnensia, 420, p. 129-148. doi: 10.15388/ActPaed.42.8.

Santrauka

Straipsnyje analizuojama pasikartojimus skirtinguose kontekstuose vienijanti ritmo sąvoka ir jos supratimo ugdymas pradinėse klasėse. Muzikai ir vizualiesiems menams ritmas pirmiausia yra komponavimo priemonė. Mokantis kalbos ir matematikos, ritmo pastebėjimas gali padėti suprasti struktūras. Tyrimo sumanymas grindžiamas šių dviejų požiūrių į ritmą derinimu tikslingose origamio aplikacijos veiklose. Atlikto veiklos tyrimo rezultatai parodė, kad toks ritmiško krypties ir dydžio keitimo mokymasis antroje klasėje pasiteisina.

PDF
HTML
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.