KOUČINGO METODO TAIKYMO GALIMYBĖS MOKYTOJŲ PROFESINĖJE VEIKLOJE
MOKYTOJO PROFESIJA: YPATUMAI IR IŠŠŪKIAI
Rasa Rudžinskienė
Publikuota 2013-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2013.31.2510
PDF

Reikšminiai žodžiai

koučingas
pedagogas
profesinė veikla

Kaip cituoti

Rudžinskienė R. (2013) „KOUČINGO METODO TAIKYMO GALIMYBĖS MOKYTOJŲ PROFESINĖJE VEIKLOJE“, Acta Paedagogica Vilnensia, 310, p. 126-140. doi: 10.15388/ActPaed.2013.31.2510.

Santrauka

Edukologijos doktorantė
Šiaulių universiteto Edukologijos fakulteto
Edukologijos katedra
Vilniaus g. 88, LT-76285 Šiauliai
Tel. 8 611 66794
El. paštas: karjerosprojektavimas@gmail.com

Straipsnyje atskleidžiamos koučingo metodo taikymo galimybės mokytojų profesinėje veikloje, pateikiamas koučingo sampratos daugialypumas, įvardijamos svarbiausios koučingo specialisto kompetencijos. Nagrinėjamos pagrindinės koučingo metodikos, sąsajos su kitais mokslais. Pateikiami pagrindiniai koučingo principai, metodikos ir technikos. Inovatyvių, modernių metodų netaikymas – dažna mokykloje dirbančių mokytojų problema. Koučingas pedagogikoje siekia tikslų per vidaus potencialo panaudojimo, pažangios plėtros strategijas, orientuotas į rezultatą, kurti ir tobulinti būtinus įgūdžius ir gebėjimus. Kokybiniu tyrimu įvertintos pedagogų žinios apie koučingą ir šio metodo taikymo galimybes pedagogų profesinėje veikloje.

 

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.