Meksikos akademinės bendruomenės mokymo, mokslinių tyrimų ir išorinių institucijų dalyvavimo kryptys
Straipsniai
Etty Haydeé Estévez-Nenniger
University of Sonora, Mexico
Edgar Oswaldo González-Bello
University of Sonora, Mexico
https://orcid.org/0000-0001-6297-2516
Angel Alberto Valdés-Cuervo
Technological Institute of Sonora, Mexico
https://orcid.org/0000-0001-6559-4151
Isabel María García-Meza
University of Sonora, Mexico
https://orcid.org/0000-0002-0535-3740
Publikuota 2021-12-30
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2021.47.12
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

akademinė profesija
dėstymas
moksliniai tyrimai
išorinių institucijų dalyvavimas
aukštasis mokslas
Meksika

Kaip cituoti

Haydeé Estévez-Nenniger, E. (2021) “Meksikos akademinės bendruomenės mokymo, mokslinių tyrimų ir išorinių institucijų dalyvavimo kryptys”, Acta Paedagogica Vilnensia, 47, pp. 173–192. doi:10.15388/ActPaed.2021.47.12.

Santrauka

Straipsnyje pateikiami kai kurie Meksikoje atliekamos tarptautinės apklausos „Akademinė profesija žinių visuomenėje“ (angl. Academic Profession in the Knowledge based Society) rezultatai. 3 757 visu krūviu dirbančių mokslininkų ir dėstytojų iš 116 aukštųjų mokyklų imties analizuojamos mokymo, mokslinių tyrimų ir išorinių institucijų dalyvavimo kryptys bei diferencijuojamasis kai kurių kintamųjų poveikis. Lyginant su 1992 ir 2007 metų tarptautinių apklausų rezultatais nustatyta, kad Meksikos akademinės bendruomenės veikloje esama pokyčių ir tęstinumo. Be to, institucijos tipo kintamuoju, kuris lemia generalizuotą diferencijuojamąjį poveikį veiklos kryptims.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>