Disertacinis tyrimas: tikrovės nuotrauka ir kūrybinė intervencija
EDUKACINIŲ TYRIMŲ METODOLOGIJA
Bronislovas Bitinas
Publikuota 2011-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2011.27.2970
PDF

Reikšminiai žodžiai

edukologinio tyrimo rezultatų mokslinis naujumas ir teorinis reikšmingumas
kiekybiniai
kokybiniai
intervenciniai tyrimo metodai

Kaip cituoti

Bitinas B. (2011) „Disertacinis tyrimas: tikrovės nuotrauka ir kūrybinė intervencija“, Acta Paedagogica Vilnensia, 270, p. 11-21. doi: 10.15388/ActPaed.2011.27.2970.

Santrauka

Profesorius
Socialinių mokslų (edukologijos) habilituotas daktaras
Tel. (8 5) 245 55 84
El. paštas: brbitinas@gmail.com

Straipsnyje aptariama daktaro disertacijos pagrindinio komponento – disertacinio tyrimo problema. Esminiai reikalavimai doktoranto vykdomam tyrimui – rezultatų mokslinis naujumas ir teorinis reikšmingumas – tenkinami metodologiškai pagrįstu edukologinio tyrimo metodų taikymu. Tuo remiantis aptariamas observacinių (kiekybinių, kokybinių) ir intervencinių švietimo ir ugdymo tyrimo strategijų įgyvendinimas sisteminiu pagrindu.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai