Stebėjimo eskizų diagnostinė analizė: Latvijos universiteto pavyzdžiai
Straipsniai
Māra Urdziņa-Deruma
University of Latvia
Austra Celmiņa-Ķeirāne
University of Latvia
Austra Avotiņa
University of Latvia
Inguna Karlsone
University of Latvia
Publikuota 2023-08-22
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2023.50.9
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

kriterijai
dizainerių rengimas
rubrikos
eskizai
mokytojų rengimas

Kaip cituoti

Urdziņa-Deruma, M. (2023) “Stebėjimo eskizų diagnostinė analizė: Latvijos universiteto pavyzdžiai”, Acta Paedagogica Vilnensia, 50, pp. 143–158. doi:10.15388/ActPaed.2023.50.9.

Santrauka

Eskizų piešimas laisva ranka šiandien įgyja naują prasmę, nes toks piešimas daugeliu atvejų pakeičiamas eskizavimu naudojant skaitmenines technologijas. Be to, Latvijoje po bendrojo ugdymo turinio reformos eskizavimas įtrauktas į naują pradinio ugdymo programą, todėl pradinių klasių mokytojai privalo turėti eskizavimo patirties ir supratimo apie jį. Eskizų piešimas laisva ranka taip pat yra būsimų dizainerių ugdymo programos dalis. Siekdami įvertinti studijuojančių dizaino ir pradinio ugdymo mokytojų rengimo programas studentų pirminį pasirengimą ir eskizavimo stebint įgūdžius, Latvijos universiteto mokslininkai parengė eskizavimo iš paveikslėlio užduotį, kriterijus ir vertinimo lygių aprašą (rubriką). Tyrimo išvada ta, kad studentų eskizavimo įgūdžius galima plėsti ir lavinti skatinant juos naudoti įvairius techninius metodus ir išraiškos priemones stebėjimo tikslumui lavinti.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>