Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų organizacinės kultūros adaptyvumo charakteristikos raiška
Straipsniai
Jovita Starkutė
Vilniaus universitetas
Publikuota 2024-01-29
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2023.51.6
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

organizacinė kultūra
adaptyvumas
pokyčių įgyvendinimas
organizacinis mokymasis
požiūris į klientus

Kaip cituoti

Starkutė, J. (2024) “Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų organizacinės kultūros adaptyvumo charakteristikos raiška”, Acta Paedagogica Vilnensia, 51, pp. 98–117. doi:10.15388/ActPaed.2023.51.6.

Santrauka

Organizacinės kultūros kontekste organizacijoms, siekiančioms būti adaptyviomis, ugdyti adaptyvumą, kasdienėje veikloje tampa svarbu ieškoti sprendimų, kaip sistemiškai organizacijoje prisitaikyti nuolat kintamomis sąlygomis ir tapti labiau adaptyviomis. Tačiau tai nėra lengva ir yra problemiška, nes adaptyvumas ugdymo įstaigose yra sisteminis ir vienas iš organizacinės kultūros procesų. Todėl straipsnio tikslas – remiantis tarptautiniu mastu pripažintu Denison organizacinės kultūros instrumentu (angl. Denison Organizational Culture Survey (DOCS) atskleisti adaptyvumo charakteristikos ir ją sudarančių rodiklių (pokyčių įgyvendinimo, organizacinio mokymosi, požiūrio į klientus) raišką tiriant organizacinę kultūrą bendrojo ugdymo mokyklose. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad Lietuvos ugdymo įstaigose skiriama daug dėmesio organizaciniam mokymui, tačiau kyla iššūkių pokyčių įgyvendinimo ir požiūrio į klientus organizacinės kultūros srityse.

PDF
HTML
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.