Priešmokyklinio amžiaus vaikų aplankų svarba Kosove ir jų reikšmė pradinių klasių mokytojams
Straipsniai
Adelina Hajrullahu
University of Prishtina “Hasan Prishtina”, Kosovo
Vlora Sylaj
University of Prishtina “Hasan Prishtina”, Kosovo
Publikuota 2023-08-22
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2023.50.11
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

vaiko aplankas
ankstyvasis ugdymas
pereinamasis laikotarpis
mokytojai
priešmokyklinis ugdymas

Kaip cituoti

Hajrullahu, A. and Sylaj, V. (2023) “Priešmokyklinio amžiaus vaikų aplankų svarba Kosove ir jų reikšmė pradinių klasių mokytojams”, Acta Paedagogica Vilnensia, 50, pp. 172–187. doi:10.15388/ActPaed.2023.50.11.

Santrauka

Kosovas, kaip pereinamojo laikotarpio šalis, susiduria su daugybe problemų ir iššūkių, ypač priešmokyk­linio ugdymo srityje. Vaiko aplankas tampa nauja vaiko produktyvumo dokumentavimo forma ir vienu iš ankstyvojo ugdymo klausimų. Mokytojai sukuria turtingą kiekvieno vaiko profilį derindami įvairias strategijas, pavyzdžiui, tradicines vaikų tyrimo priemones (stebėjimą, gyvenimo istorijas, aprašus) ir naujesnes dokumentavimo technologijas, tokias kaip antai nuotraukos, aplankai ir įrašyti pokalbiai (New & Cochran, 2007). Šio tyrimo tikslas – surinkti duomenų iš priešmokyklinio ugdymo mokytojų, bendrojo ugdymo mokyklų mokytojų ir tėvų apie vaikų aplankus ir išsiaiškinti, ar vaikai turėjo aplankus savo priešmokyklinio ugdymo įstaigose. Kiek jie svarbūs pradinei mokyklai ir tėvams? Koks jų turinys? Tai klausimai, kurie nagrinėjami šiame straipsnyje.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>