Straipsnio tikslas – ištirti, kaip mokytojai leidžia laisvalaikį pagal gyvenamąją vietą, taip pat mokymo stilių skirtumus pagal pažangą karjeroje, pamokų ir mokyklos tipą, bei mokytojų laisvalaikio veiklų ir mokymo stilių ryšį. Tyrime naudota dviejų dalių apklausa – Laisvalaikio veiklų klausimynas (angl. The Leisure Time Activity Questionnaire (LTAQ) ir Stafordšyro mokymo stilių vertinimo klausimynas (angl. The Staffordshire Evaluation of Teaching Styles Questionnaire (SETS). Tyrime savanoriškai dalyvavo 1 492 mokytojai. Empirinės tyrimo dalies rezultatai atskleidė, kad mokytojai laisvalaikį paprastai leidžia organizuotoje veikloje su draugais ir šeima, tačiau buvo nustatyta statistiškai reikšmingų skirtumų tarp mokytojų laisvalaikio veiklų pagal jų gyvenamąją vietą (miestas / kaimas / sala). Be to, mokytojų savistabos rezultatai rodo, kad jie dažniausiai atlieka lektoriaus, taip pat į mokinius orientuoto mokytojo vaidmenį. Nustatyta statistiškai reikšmingų skirtumų pagal mokomų klasių tipą (įprastos / jungtinės), mokyklos tipą (centrinė / filialas) ir pasiektą kvalifikaciją (mentorius / patarėjas / vyr. patarėjas). Taip pat nustatytos koreliacijos tarp mokytojų laisvalaikio praleidimo būdų ir jų taikomų mokymo stilių.
Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.