Tikybos mokymas ir sociokultūrinė aplinka kaimo mokyklose
DVASINIO UGDYMO OPTIMIZAVIMO PRIELAIDOS
Jolita Šarkaitė
Publikuota 2008-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2008.20.7524
PDF

Reikšminiai žodžiai

sociokultūrinė kaimo aplinka
pagrindinės mokyklos
tikybos mokymas
tikybos mokytojas

Kaip cituoti

Šarkaitė J. (2008) „Tikybos mokymas ir sociokultūrinė aplinka kaimo mokyklose“, Acta Paedagogica Vilnensia, 20, p. 150-063. doi: 10.15388/ActPaed.2008.20.7524.

Santrauka

Edukologijos magistrė
Vilniaus universiteto Edukologijos katedra
Universiteto g. 1/9, LT-01513 Vilnius
Tel. (8 5) 266 76 25

Straipsnyje nagrinėjama tikybos mokymas kaimo pagrindinėse mokyklose. Remiantis kokybiniu tyrimu ir tikybos mokymo programa, analizuojama kaimo mokinių aplinka ir jos daroma įtaka tikybos mokymui. Socialinė, kultūrinė ir religinė konkretaus kaimo aplinka formuoja mokinių kultūrą ir jų poreikius, požiūrį į tikybos pamokas bei tikybos mokytojo darbo ypatumus.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.