Dvasinio krikščioniškojo ugdymo( si) prielaidos Lietuvos aukštojoje mokykloje
Straipsniai
Aušra Karaliūtė
Publikuota 2016-01-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2001.08.9530
PDF

Reikšminiai žodžiai

Aukštasis mokslas
universiteto studentai
krikščioniškas dvasingumas
dvasinis ugdymas
religinė praktika.

Kaip cituoti

Karaliūtė A. (2016) „Dvasinio krikščioniškojo ugdymo( si) prielaidos Lietuvos aukštojoje mokykloje“, Acta Paedagogica Vilnensia, 80, p. 223-229. doi: 10.15388/ActPaed.2001.08.9530.

Santrauka

Straipsnyje aptariama krikščioniškojo dvasingumo samprata, pateikiami duomenys apie krikščioniško dvasinio ugdymo būklę kai kuriose Lietuvos aukštosiose mokyklose, atskleidžiantys studentų tikėjimo, dalyvavimo religinėse apeigose bei krikščioniškajame gyvenime ypatybes. Atsižvelgus į teigiamą studentų požiūrį į dvasinį ugdymą(si), apibrėžiamos konkrečios jo prielaidos aukštosiose mokyklose.
PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.