Implicitinė etikos mokytojų sąžinės samprata
Straipsniai
Vaiva Vaicekauskienė
Publikuota 2003-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2003.10.9590
PDF

Reikšminiai žodžiai

sąžinė
moralinė savimonė
implicitinė samprata
dorinis ugdymas
paslėptoji programa

Kaip cituoti

Vaicekauskienė V. (2003) „Implicitinė etikos mokytojų sąžinės samprata“, Acta Paedagogica Vilnensia, 100, p. 163-173. doi: 10.15388/ActPaed.2003.10.9590.

Santrauka

Straipsnyje aptariamas implicitinės sampratos pažinimo aktualumas. Remiantis etikos mokytojų autobiografiniais sąžinės raidos naratyvais, keturiais aspektais analizuojama implicitinė sąžinės samprata: sąžinės kaip moralinės savimonės konteksto; sąžinės raidos sampratos; moralinio turinio ir emocinės konotacijos.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.