Ar Norvegija tolsta nuo populistinio švietimo?
Straipsniai
Anne Welle-Strand
Arild Tjeldvoll
Taran Thune
Publikuota 2004-06-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2004.12.9620
PDF

Reikšminiai žodžiai

internacionalizacija
ideologija
nacionalinė kultūra
tradicijos
vertybės
populistinis švietimas

Kaip cituoti

Welle-Strand A., Tjeldvoll A. ir Thune T. (2004) „Ar Norvegija tolsta nuo populistinio švietimo?“, Acta Paedagogica Vilnensia, 120, p. 105-117. doi: 10.15388/ActPaed.2004.12.9620.

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjama itin aktuali šių laikų švietimo problema - pasaulyje stiprėjanti internacionalizacija ir tradicinių nacionalinių vertybių išsaugojimas. Autoriai aptaria per pastarąjį dešimtmetį Norvegijoje įvykusius ideologinius prieštaravimus. Kartu įžvelgia didėjantį prieštaravimą tarp tarptautinių globalizacijos tendencijų ir norvegų tautos puoselėjamų vertybių bei tradicijų išlaikymo. Šalia analizuoja ir savo šalyje vykusios švietimo reformos pranašumus ir trūkumus. Remiantis išsamia reformos analize, daroma išvada, kad ekonomiškai stipri šalis gali laikinai atremti globalizacijos iššūkius. Tačiau ilgainiui šie prieštaravimai gali stiprėti ir tada šalis gali būti verčiama paklusti pasaulinėms švietimo raidos tendencijoms. Taigi straipsnyje keliamos problemos yra aktualios daugelio šalių švietimo reformų strategams.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.