Pedagogų savęs vertinimo ir socialinio intereso sąsajos individualiosios psichologijos aspektu
Straipsniai
Albina Kepalaitė
Publikuota 2016-01-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2004.13.9645
PDF

Reikšminiai žodžiai

individualioji pedagogika
mokytojas
savęs vertinimas
socialinis interesas
nepilnavertiškumo jausmas

Kaip cituoti

Kepalaitė A. (2016) „Pedagogų savęs vertinimo ir socialinio intereso sąsajos individualiosios psichologijos aspektu“, Acta Paedagogica Vilnensia, 13(13), p. 155-161. doi: 10.15388/ActPaed.2004.13.9645.

Santrauka

Straipsnyje atskleidžiami pedagogų nevisavertiškumo jausmo ir socialinio intereso ypatumai, interpretuojami individualiosios psichologijos aspektu. Nustatyti pasirinktosios imties atžvilgiu priimtini ir nepageidautini pedagogui nevisavertiškumo jausmo ir socialinio intereso deriniai.
PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.