Postmoderni pragmatinė edukologija: teorinės prielaidos ir modeliai
Straipsniai
Gintautas Mažeikis
Publikuota 2006-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2006.16.9702
PDF

Reikšminiai žodžiai

ugdymo mokslas
paradigma
postmodernizmas
pragmatinis ugdymas
individuacija

Kaip cituoti

Mažeikis, G. (2006) “Postmoderni pragmatinė edukologija: teorinės prielaidos ir modeliai”, Acta Paedagogica Vilnensia, 16, pp. 8–17. doi:10.15388/ActPaed.2006.16.9702.

Santrauka

Straipsnyje siekiama atsakyti į klausimą, kaip šiuolaikinė edukologija gali efektyviai užtikrinti pažengusią vėlyvą socializaciją ir ankstyvąją individuaciją postmodernėjančios visuomenės sąlygomis. Tam analizuojamos sąsajos tarp R. Rorty pragmatinės epistemologijos, kooperuotų studijų (Service Learning) ir kultūrinių individuacijos prielaidų. Subjekto fragmentacijos procesas, kuris koreliuoja su šiuolaikine aukštųjų technologijų industrija, daro didelę įtaką perėjimui nuo normatyvinės socializacijos prie kūrybinės individuacijos. Istoriniai, meniniai, šiuolaikinio liaudies ir miesto folkloro pavyzdžiai straipsnyje yra interpretuojami kaip individuacijos prielaida.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>