Mokyklų tobulinimo išorės audito vertinimas: mokytojų nuomonės tyrimas
Straipsniai
Sigitas Balčiūnas
Artūras Blinstrubas
Publikuota 2016-01-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2006.16.9717
PDF

Reikšminiai žodžiai

švietimo sistema
mokykla
išorinis auditas
kokybės vadyba

Kaip cituoti

Balčiūnas S. ir Blinstrubas A. (2016) „Mokyklų tobulinimo išorės audito vertinimas: mokytojų nuomonės tyrimas“, Acta Paedagogica Vilnensia, 160, p. 166-176. doi: 10.15388/ActPaed.2006.16.9717.

Santrauka

Mokyklų tobulinimo išorės auditas – naujas iš Vakarų perimtas švietimo kokybės valdymo būdas, 2004-2005 metais pirmą kartą taikytas Lietuvos švietimo sistemoje. Straipsnyje pristatomas empirinis tyrimas, kuriuo buvo siekiama išsiaiškinti, kaip pilotiniame mokyklų tobulinimo išorės audite dalyvavusių mokyklų mokytojai vertina mokyklų tobulinimo išorės audito procedūras. Tyrimas, taikant Focus grupės metodą, apėmė aštuonias Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklas. Tyrimo rezultatai atskleidžia mokytojų nuomonių apie mokyklų tobulinimo išorės auditą struktūrą ir raišką atskirose mokyklose.
PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.