Mokytojų ugdymas universitetinės studijos bendras išprusimas būsimieji mokytojai.
Kaip cituoti
Blinstrubas, A. (2002) “Būsimųjų mokytojų bendrasis išprusimas kaip edukacinės diagnostikos objektas”, Acta Paedagogica Vilnensia, 9, pp. 52–63. doi:10.15388/ActPaed.2002.09.9542.
Būsimųjų mokytojų bendrasis išprusimas kaip edukacinės diagnostikos objektas
Santrauka
Straipsnyje pristatomas empirinis-statistinis tyrimas, kuriuo siekiama parengti teorinį pagrindą Lietuvos sociokultūrines sąlygas atitinkančiam Jaunuolių ir jaunų suaugusiųjų bendrojo išprusimo testui. Pateikiama trumpa teorinė bendrojo išprusimo sampratos ir diagnostinės prasmės analizė. Tyrimo rezultatais parodomos būsimųjų mokytojų bendrojo išprusimo diagnostikos galimybės, analizuojamos sėkmingų studijų universitete prognozavimo galimybės ir perspektyvos.