Studijų programų kokybės vertinimo koncepcija ir ją veikiantys veiksniai
Straipsniai
Gintautė Žibėrienė
Publikuota 2016-01-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2006.16.9718
PDF

Reikšminiai žodžiai

studijų programa
kokybė
vertinimas

Kaip cituoti

Žibėrienė G. (2016) „Studijų programų kokybės vertinimo koncepcija ir ją veikiantys veiksniai“, Acta Paedagogica Vilnensia, 160, p. 177-189. doi: 10.15388/ActPaed.2006.16.9718.

Santrauka

Straipsnyje pagrindžiamas studijų kokybės vertinimo poreikis, taip pat išskiriami ir pagrindžiami studijų programų kokybės vertinimo koncepciją veikiantys veiksniai. Tai būtų: studijų programos rengimo ir vertinimo modelis; studijų turinio (curriculum) teorija; nacionalinė politika; filosofinis aspektas. Straipsnyje pabrėžiama, kad studijų programų kokybės vertinimas yra nuolatinis procesas, sudėtingas tyrimas. Reziumuojama, kad studijų programos modelio pasirinkimas – tolesnė mokslinė diskusija. Teigiama, kad humanistinės idėjos skverbiasi į ugdymo turinį ir atitinkamai – į studijų kokybės vertinimo politiką.
PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.